Το FlightSimmer.GR βρέθηκε στην ευχάριστη θέση να γνωρίσει από κοντά το Socata TB20 Trinidad SX-ATK και σας παρουσιάζει στο παρόν άρθρο τα χαρακτηριστικά, τον εξοπλισμό αλλά και τις δυνατότητες του αεροπλάνου, μέσω πτήσης από το αεροδρόμιο των Μεγάρων (LGMG) σε αυτό των Κυθήρων (LGKC) - IFR και της αντίστοιχης επιστροφής VFR.
Ο σκοπός των πτήσεων ήταν να γίνουν δυο πτήσεις με στόχο να φανούν οι ομοιότητες και οι διαφορές με τις αντίστοιχες διαδικασίες στην εξομοίωση της πτήσης με ελαφρύ αεροσκάφος στο Flight Simulator.
- Α) H μια πτήση έγινε σε κανόνες IFR με πλήρη χρήση ενόργανων διαδικασιών (σαν να μη βλέπουμε έξω καθόλου) με αποκλειστική εξάρτηση στα όργανα ναυτηλίας (BRNAV en route GPS & VOR DME).
- Β) Η δεύτερη πτήση επιστροφής, έγινε σε κανόνες VFR, αποκλειστικά εξ όψεως, "στο χέρι", δηλαδή χωρίς τη χρήση αυτόματου πιλότου, GPS ή οργάνων ραδιοναυτιλίας. Χρησιμοποιήθηκαν μόνο Πυξίδα, Ρολόι, Ταχύμετρο, Υψόμετρο και Χάρτης, τα τέσσερα μοναδικά ελάχιστα απαραίτητα στοιχεία από το νόμο για μια VFR πτήση.
Δείτε το promo video (HD and Full Screen Available):
" We’re going to take you to the edge of space
Where the sky gets darker, where you can see the curvature of the earth
We’re going to travel across the Atlantic twice the speed of sound, faster than a rifle bullet, twenty three miles every minute
We’re going to travel so fast, we’re moving faster than the Earth rotates
And the World will be watching us"
24 Οκτωβρίου 2003, αεροδρόμιο JFK, Mike Bannister, αρχιχειριστής στόλου Concorde της British Airways, μόλις πριν την τελευταία προγραμματισμένη πτήση του Concorde με επιβάτες μετά από 27 χρόνια υπηρεσίας.