FlightSimmer.GR
Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider
Συνέντευξη Luca Bertossio
Συνέντευξη Jurgis Kairys
Συνέντευξη Svetlana Kapanina


     Ο Μίμης ΣίμοςΟ Δημήτρης (Μίμης) Σίμος (mimis.simos[at]gmail.com) είναι ο πρόεδρος του HvACC, του ελληνικού division της VATSIM. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Μυτιλήνη. Σπούδασε Επιστήμη Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Κρήτης με ΜΔΕ στη σχεδίαση ολοκληρωμένων κυκλωμάτων και στα δίκτυα υπολογιστών. Ως πληροφορικός εργάστηκε στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), ενώ συνεργάζεται ακόμα με το εργαστήριο Γεωπληροφικής του τμήματος Γεωγραφίας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.

     Από το 2009 είναι Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ) στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) με ειδικότητες και καταχωρίσεις (διαδικασιακού) Πύργου και Προσέγγισης (ADI/TWR, APP) για τα αεροδρόμια Μυτιλήνης και Σκιάθου, με μια μικρή θητεία και στη Σάμο. Από το 2009 έχει πτυχίο ιδιώτη χειριστή PPL(A) με πτητική εμπειρία 250 ωρών.

      Είναι στη VATSIM από το 2007 και στο staff του HvACC από το 2009, σε διάφορες θέσεις (ATC TD, TD), ενώ από το 2013 κατέχει τη θέση του Director. Τα τελευταία χρόνια εξελίσσει, μεταξύ άλλων, μία proof-of-concept εφαρμογή αεροναυτικών δεδομένων, η οποία βρίσκεται στη διεύθυνση www.aopa.gr/aerogis. Στα αεροπορικά hobby του περιλαμβάνονται επίσης, εκτός φυσικά του flight simming, η μελέτη αεροπορικών περιοδικών και βιβλίων, η αεροπορική φωτογραφία, ο μοντελισμός, η παρακολούθηση πτήσεων ADS-B, τα τηλεκατευθυνόμενα/drones και το «κυνήγι» air shows!

 

  • Μίμη πες μας πότε άρχισες να ενδιαφέρεσαι για την αεροπορία; Ήτανε πάντα στο μυαλό σου να την ακολουθήσεις επαγγελματικά;

     Η αεροπορία ήταν πάντα η μεγάλη μου «αγάπη». Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, κοιτούσα με θαυμασμό ψηλά με τον παραμικρό ήχο κινητήρα. Το μικρόβιο είναι οικογενειακό και προχωράει από πατέρα σε γιους κοκ. Ήταν τόσος ο έρωτας που πιστεύω ότι πρώτα είχαμε μάθει να ξεχωρίζουμε το διακοσάρι (B732) από το τρακοσάρι (B733) και μετά το “Datsun” από το “Toyota”!

     Από τη παιδική μου ηλικία θα ξεχώριζα την αναμονή να ξεκοκαλίσω το νέο τεύχος της Πτήσης, τις διελεύσεις των F4, F104 και Α7 (πλέον αγαπημένο μαχητικό), τις Καραβέλες της Sterling που έρχονταν τα καλοκαίρια στη Μυτιλήνη, τα συναρμολογούμενα που έφτιαχνα κάθε Χριστούγεννα, τις ακροάσεις στη συχνότητα Μυτιλήνης, τις ατελείωτες ώρες στα γραφεία της ΥΠΑ στο αεροδρόμιο (ζωγραφίζοντας αεροπλάνα φυσικά) κλπ. Δυστυχώς δεν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα να γίνω πιλότος, επομένως έστρεψα τη προσοχή μου στη δεύτερη αγάπη μου, τη πληροφορική.

  • Πως πήρες την απόφαση να γίνεις επαγγελματίας ATC;

     Πανοραμική άποψη του εσωτερικού του Πύργου Ελέγχου Μυτιλήνης.Όπως ήταν φυσικό μία από τις «αεροπορικές» δουλειές που με ενδιέφεραν ήταν και αυτή του ΕΕΚ. Έτσι, όταν ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός για ΕΕΚ το 2008 δεν το σκέφτηκα καθόλου. Προετοιμάστηκα εντατικά και έδωσα μαζί με λίγες χιλιάδες άλλους υποψηφίους, με στόχο το αεροδρόμιο της Μυτιλήνης (LGMT/MJT). Ο διαγωνισμός ήταν ενδιαφέρων και κάποια στάδιά του αρκετά απαιτητικά, αφού δοκίμαζαν δεξιότητες που είχαν αποκτηθεί στο λύκειο αλλά δεν είχαν απαραίτητα εξασκηθεί έκτοτε (γραμματικές γνώσεις, μνήμη, παρατηρητικότητα, ψυχραιμία σε καταστάσεις πίεσης, γρήγορες μαθηματικές πράξεις κ.α.).

     Όπως φαντάζεστε, όταν βγήκαν τα αποτελέσματα ήμουν πανευτυχής. Ακολούθησαν οι εξετάσεις ορθοφωνίας, ιατρικής καταλληλότητας και βέβαια η εξάμηνη εκπαίδευση στη Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας (ΣΠΟΑ), όπου λάβαμε τις θεωρητικές βάσεις του Ελέγχου ΕΚ.

     Άλλο ένα εξάμηνο on-the-job training (OJTI) στη Μυτιλήνη και χωρίς να το καταλάβω ήρθε εκείνη η μέρα του Δεκέμβρη του 2009 που έκατσα μόνος και κυρίαρχος του εαυτού μου στον Πύργο Ελέγχου. Από τότε δεν έχω μετανιώσει ούτε στιγμή την απόφαση να γίνω ΕΕΚ, μιας και είναι κατ’ εμέ το πιο απαιτητικό και εντυπωσιακό επάγγελμα πολιτικής αεροπορίας, μετά φυσικά από το ίδιο το επάγγελμα του πιλότου.

  • Μπορείς να μας συγκρίνεις το real με το virtual ATC;

     Το real και το virtual ATC έχουν πολλές ομοιότητες, αλλά και σημαντικές διαφορές. Στο virtual χρησιμοποιούνται ως επί το πλείστον η ίδια φρασεολογία, οι ίδιες διαδικασίες και παρόμοια interfaces με το real, σε βαθμό που να μπορούμε να εξομοιώσουμε as-real-as-it-gets καταστάσεις, τόσο για διασκέδαση, όσο και για εκπαίδευση!

     Στις διαφορές συγκαταλέγονται καθήκοντα του ΕΕΚ που δεν είναι δυνατόν να προσομοιωθούν, όπως τα τηλέφωνα συντονισμού με τους άλλους τομείς, οι επικοινωνίες με τους αερολιμενικούς, τους πυροσβέστες, τους handlers, ο έλεγχος και αποδοχή σχεδίων πτήσης, η ενημέρωση πληρωμάτων, η συμπλήρωση εντύπων κ.α. Επίσης δεν προσομοιώνεται η ψυχολογική πίεση που δέχεσαι όταν έχεις μη-κανονικές καταστάσεις, από τις πιο απλές, όπως ο άσχημος καιρός και η πυκνή κυκλοφορία, μέχρι καταστάσεις ανάγκης (mayday κλπ). Πρέπει να ξέρετε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις ο ΕΕΚ φορτίζεται και αυτός, μιας και τα αεροπλάνα μεταφέρουν «ζωντανούς» ανθρώπους και είναι καθήκον του να βοηθήσει τα πληρώματα από τη μεριά του στο μέγιστο δυνατό.

  • Πολύ σωστά. Πες μας πότε ξεκίνησες να γίνεις και πραγματικός πιλότος;

     Ο Μίμης Σίμος στο SX-AAW, C172N SuperhawkΌταν ήρθα στην Αθήνα, με σκοπό να περάσω τη βασική εκπαίδευσή μου στη ΣΠΟΑ, αποφάσισα ότι είχε έρθει η ώρα να γίνω ιδιώτης χειριστής (δεν μου αρέσει ο όρος «ερασιτέχνης» που χρησιμοποιείται επί το πλείστον). Η εκπαίδευσή μου στην Αερολέσχη Μεσογείων κράτησε 5 μήνες και έκτοτε έχω πετάξει 250 ώρες σε αεροπλάνα τόσο της Αερολέσχης Μεσογείων, όσο και στο αεροπλάνο της Αερολέσχης Μυτιλήνης (C172N Superhawk, SX-AAW), στο οποίο είμαι συνιδιοκτήτης.

  • Πότε άρχισες αντίστοιχα να ασχολείσαι με το flight simulator και πότε ανακάλυψες τις online πτήσεις;

     Με το FS άρχισα να ασχολούμαι από την «ηρωική» εποχή του Flight Simulator 3, το οποίο ήταν το μόνο παιχνίδι που ήταν εγκατεστημένο στον 8088 μας. Μάλιστα για να παίζει είχαμε βάλει σκληρό δίσκο 20MB! Στην προ-internet εποχή οι πτήσεις γύρω από το Meigs Field περιελάμβαναν flight planning με διαβήτη και μοιρογνωμόνιο και πολύ trial & error. Ακολούθως συνέχισα την ενασχόλησή μου με τις επόμενες εκδόσεις του FS της Microsoft και τελευταία ασχολούμαι και με P3D και XPlane.

     Τις online πτήσεις τις ανακάλυψα μετά τις σπουδές και το 2007 γράφτηκα στη VATSIM (ID: 1013369). Λίγο πριν δώσω για το διαγωνισμό των ΕΕΚ έγινα και εικονικός ΕΕΚ, μέσα από τη καθοδήγηση των Σέρτζιο Βακιρτζή, Κώστα Κατσαρού και Μανώλη Στεφανάκη. Οι νύχτες αγωνίας στις εκπαιδευτικές βραδιές στη Ρόδο μου έχουν μείνει αξέχαστες, όπως και η «ντάνα» στο holding στο RDS όταν έχασα για κάποιο διάστημα τη κυκλοφορία στο S3 CPT! Τους ευχαριστώ θερμά για τα μαθήματά τους και χαίρομαι που με κάποιους από αυτούς μιλάμε πλέον live στην airband!

  •  Πες μας κάποιες εμπειρίες σου από δύσκολες στιγμές και ως ATC και ως πιλότος.

     Ευτυχώς δεν μου έχουν τύχει πολλά απρόοπτα ως ΕΕΚ. Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιες συγκεκριμένες στιγμές αλλά αρκετά συχνά, κυρίως λόγω καιρού, οι προσεγγίσεις και οι προσγειώσεις φαίνονται αρκετά «ενδιαφέρουσες». Πρέπει να ξέρετε ότι σε περιόδους πολύ άσχημων καιρικών φαινομένων όλο το αεροδρόμιο είναι «στο πόδι» για πιθανές καταστάσεις ανάγκης (local standby). Στον Πύργο Ελέγχου βρίσκεται σειρήνα που μόλις πατηθεί πρέπει οι πυροσβέστες, οι αερολιμενικοί και οι υπόλοιποι εμπλεκόμενοι να πάρουν τις προβλεπόμενες θέσεις τους, είτε προληπτικά, είτε περιμένοντας ένα «αναμενόμενο ατύχημα». Πιο «καθημερινές» στιγμές αγωνίας είναι όταν «ζεις» τις προσπάθειες των πληρωμάτων σε καταστάσεις κακοκαιρίας, όπου είσαι ο μόνος σύμμαχός τους.

     Ως χειριστής θα ξεχώριζα μία πτήση από το Τατόι στον Ίκαρο το 2009, με λίγες ώρες «στη πλάτη» μου. Το Cessna 150 έκανε «κόντρα» με μια καταιγίδα και μόλις προσγειώθηκα στον Ίκαρο έπιασε καταρρακτώδης βροχή και ίσα-ίσα που πρόλαβα να βγάλω το αεροπλάνο από το διάδρομο και να παρκάρω. Όπως θα έλεγαν και οι αγγλοσάξονες: bad decision making, inexperience, complacency, get-there-itis και ένα καλό άρθρο για τις στήλες “Never Again” και “ILAFFT”! Ποτέ ξανά λοιπόν, για να μη γίνω κι εγώ «στατιστικό».

  • Πότε βρέθηκες αντίστοιχα σε “δύσκολη” στιγμή στο FS;

     Στο FS οι δυσκολίες είναι λιγότερες (και το πλήκτρο Pause είναι πειρασμός). Οι πιο απαιτητικές πτήσεις είναι σε μεγάλα events, που λόγω έλλειψης χρόνου δεν μπορώ να συμμετέχω πλέον όσο θα ήθελα. Στο virtual ATC θα ξεχώριζα ένα event στον Βενιζέλο, όπου μαζί με την κανονική κυκλοφορία είχα και δύο αεροπλάνα «καπάκι» στο ABLON με "mayday". Αν και το σενάριο ήταν προφανώς κανονισμένο και θα μπορούσα να το αρνηθώ, όπως ορίζεται στους κανόνες του δικτύου, επέλεξα να το αποδεχτώ, να «καθαρίσω» τη περιοχή και να τους δώσω και τους δύο διαδρόμους. Ακολούθησαν holdings, resequencing και πολύ κέφι…

  • Πότε και Πως έγινες πρόεδρος του HVACC; Πες μας λίγα λόγια για τη λειτουργία του και τη πορεία σου σε αυτό.

     Όπως προείπα στο staff του HvACC μπήκα το 2007, αρχικά ως ATC Trainer και ακολούθως ως Training Director. Το 2013, ο Μαρίνος Κλούρας έπρεπε να αποχωρήσει από τη θέση του Director του HvACC, λόγω υποχρεώσεων και μου πρότεινε να αναλάβω εγώ. Το γεγονός ότι υπήρχε πολύ καλό κλίμα και μία πολύ δυνατή ομάδα παιδιών στο staff, η οποία θα μπορούσε να με υποστηρίξει, με έκανε να δεχτώ τη πρότασή του.

     Έκτοτε έχουμε κάνει αρκετές ανανεώσεις στην ομάδα του staff, κρατώντας όμως έναν βασικό πυρήνα. Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τα παλαιά και νέα μέλη του staff του HvACC, αλλά και των υψηλότερων κλιμακίων της VATSIM για την προσφορά τους στο hobby και για όλα όσα μου έμαθαν όλα αυτά τα χρόνια. Άτομα όπως (η σειρά είναι τυχαία) ο Κυπριανός Μπίρης, ο Μανώλης Στεφανάκης, ο Βαγγέλης Χασιώτης, ο Μαρίνος Κλούρας, ο Κώστας Κατσαρός, ο Σέρτζιο Βακιρτζής, ο Ηλίας Στασσινός, ο Γιάννης Σπηλιωτόπουλος, ο Απόστολος Δάμκαλης, ο Αντρέας Δερμιτζάκης κ.α. διαμόρφωσαν και διαμορφώνουν με τη προσφορά τους το hobby αυτό σε ελληνικό και όχι μόνο επίπεδο. Τα τωρινά μέλη του staff (Πάνος Κωνσταντινίδης, Τόλης Περηφανάκης, Βάλια Τσαγκαλίδου, Ορέστης Σαμαράς, Μάνος Μαξούρης, Δημήτρης Ντίστης, Βαγγέλης Χασιώτης) συνεχίζουν αυτή την παράδοση.

  • Πως χαρακτηρίζεις γενικά την πορεία του οργανισμού όλο αυτό το διάστημα και ποια είναι τα σχέδια για το μέλλον του;

     Flying Legends Air Show, Duxford, 2014.Η VATSIM είναι ένας μεγάλος οργανισμός, με χιλιάδες μέλη από όλο τον κόσμο, οι οποίοι προσφέρουν αφιλοκερδώς τον ελεύθερο χρόνο τους για να προσομοιώσουν πτήσεις και ΕΕΚ όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται με την υπάρχουσα τεχνολογία. Το HvACC, όντας ένα από τα πρώτα παραρτήματά της, προσπαθεί να κρατήσει τη παράδοση αυτή κάνοντας εκπαιδεύσεις εικονικών ΕΕΚ (και πιλότων) και διοργανώνοντας διάφορα events στα οποία κύριο μέλημα είναι ο ρεαλισμός. Όσον αφορά τις εκπαιδεύσεις, αυτές γίνονται και από πραγματικούς ΕΕΚ και πιλότους οι οποίοι γνωρίζουν τα πράγματα «όπως είναι» και προσφέρουν γνώσεις και εμπειρίες από το πραγματικό επάγγελμα.

     Από τα events θα ξεχωρίσω αυτά με τον τίτλο “RealOps” που διοργανώνουμε συχνά και έχουν σαν στόχο να προσομοιώσουν as-real-as-it-gets τις υπηρεσίες ΕΚ (ATS – Air Traffic Services) σε κάποιο αεροδρόμιο και στο περιβάλλον του (FIR - LGGG/MD) συνήθως και με υιοθέτηση της πραγματικής κυκλοφορίας μίας συγκεκριμένης «βαριάς» ημέρας. Προσπαθούμε να τηρήσουμε τις τοπικές διαδικασίες του αεροδρομίου, τα LoA (Letters of Agreement) με τους γύρω τομείς κλπ. Εντυπωσιακά είναι επίσης και τα events που διοργανώσαμε στους χώρους του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Αθηνών (ΚΕΠΑΘ), έναν όροφο κάτω από τους πραγματικούς ΕΕΚ (αναμείνατε και νέες εκπλήξεις σύντομα)!

     Μελλοντικά θα επιδιώξουμε και τη διοργάνωση events που να έχουν, εκτός από ρεαλισμό, και το απαιτούμενο fun-factor (όπως αυτά που διοργάνωνε ο πρώην HvACC Events Coordinator Ηλίας Στασσινός και είχαν κάνει θραύση). Η εκπαίδευση πιλότων θα ξεκινήσει και αυτή, με στόχο κυρίως την υποδοχή και καθοδήγηση των νέων μελών, αλλά και τη διοργάνωση εκπαιδευτικών βραδιών με πιο σύνθετη θεματολογία. Τέλος, στην εκπαίδευση εικονικών ΕΕΚ έχει ήδη ανανεωθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τα μέλη του staff που το έχουν αναλάβει, θα απογειώσουν το κομμάτι αυτό σε νέα επίπεδα ρεαλισμού, χωρίς να χάνεται το fun-factor των CPTs!

     Θα ήθελα εδώ να σταθώ ξεχωριστά στο ρόλο των εικονικών αεροπορικών εταιρειών (VΑs) στο hobby μας, μιας και είναι απαραίτητο στοιχείο του δικτύου. Οι VAs προσφέρουν μεγάλο επίπεδο ρεαλισμού στις πτήσεις των μελών τους, κάνουν ρεαλιστικές εκπαιδεύσεις και διοργανώνουν ενδιαφέροντα events. Τις προσκαλώ να συνεργαστούν ακόμα πιο στενά με το HvACC έτσι ώστε να αυξήσουμε μαζί την πυκνότητα πτήσεων σε ελληνικούς προορισμούς, κρατώντας πάντα υψηλό το επίπεδο ρεαλισμού.

  • Έρχεται το 9ο συνέδριο Flight Simming του HVACC. Πες μας λίγα λόγια για το πρόγραμμα και γενικά για την εκδήλωση αυτή.

     Όταν οι καταιγίδες επισκέπτονται τους Πύργους Ελέγχου. Στιγμιότυπα από μία καλοκαιρινή καταιγίδα στη Σκιάθο.Το HvACC διοργανώνει εδώ και αρκετά χρόνια το Πανελλήνιο Συνέδριο Flight Simulation, το μόνο συνέδριο του είδους στην Ελλάδα. Φέτος, μετά από περίπου 2.5 χρόνια, το συνέδριο θα λάβει χώρα τη Κυριακή 26 Απριλίου από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα (ξενοδοχείο Τιτάνια, είσοδος ελεύθερη - περισσότερα εδώ).

     Τα συνέδριά μας είναι η μόνη ευκαιρία να γνωρίσουμε ανθρώπους με τους οποίους μιλάμε online και με τους οποίους έχουμε συνεργαστεί στα πλαίσια του hobby, να ανταλλάξουμε απόψεις και ιδέες και να πάρουμε κάποιες αποφάσεις για μελλοντικές μας κινήσεις. Όπως σε κάθε συνέδριο το «ζουμί» βρίσκεται στις ομιλίες και θέλω να πιστεύω ότι φέτος δε θα μείνει κανείς παραπονεμένος. Οι έξι προγραμματισμένες ομιλίες καλύπτουν ευρεία θεματολογία, από real ATC και real πτήσεις (κάποιες από επαγγελματίες του χώρου), μέχρι θέματα εκπαίδευσης και λογισμικού. Θα έχουμε τέλος και κληρώσεις δώρων (πτήση εθισμού, add-ons αεροσκαφών). Καλούμε όλους τους Έλληνες simmers να έρθουν και να το παρακολουθήσουν από την αρχή μέχρι το τέλος.

  • Τι θα προσφέρει σε αυτούς που δε γνωρίζουν πολλά για το hobby μας και θα έρθουν για πρώτη φορά στο συνέδριο;

     Όσοι έρθουν για πρώτη φορά στο συνέδριο θα μπορέσουν να γνωρίσουν τόσο τα μέλη του staff όσο και τα υπόλοιπα μέλη του HvACC και να λύσουν όσες απορίες έχουν εάν θέλουν να ασχοληθούν περεταίρω (απαιτούμενος εξοπλισμός hardware, προσομοιωτές, αεροσκάφη, σκηνικά κλπ), μιας και θα παρευρίσκονται άτομα με μεγάλη εμπειρία στον εικονικό αεροπορικό χώρο. Όποιος δε, δεν έχει απολύτως καμία εμπειρία με το flight simming και απλά τον συνεπαίρνει η ιδέα, πιστεύω ότι φεύγοντας θα έχει αποκτήσει ένα νέο hobby!

  • Πως βλέπεις το hobby μας μελλοντικά, τι πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει για να έρθει περισσότερος κόσμος σε αυτό;

     Το hobby περνούσε το τελευταίο καιρό μία περίοδο στασιμότητας, όπως άλλωστε συνέβαινε και με άλλες ασχολίες όλων μας. Κατ’ εμέ αυτό δεν οφειλόταν αποκλειστικά σε κάποια αδυναμία του ίδιου του hobby (το οποίο άλλωστε εξελίσσεται συνεχώς), αλλά και σε άλλους παράγοντες. Το γενικότερο κλίμα απαισιοδοξίας που έχει φέρει η παγκόσμια κρίση (και είναι εμφανέστερο στην Ελλάδα), το ότι ο κύριος προσομοιωτής μας (MS FSX) άρχισε να δείχνει σημάδια της ηλικίας του και η έλλειψη κάποιων add-ons σε άλλους προσομοιωτές είναι κάποιοι από τους λόγους αυτούς.

     Τελευταία βλέπουμε ότι το κλίμα αυτό αλλάζει με συντονισμένες προσπάθειες τόσο των υψηλών «κλιμακίων» της VATSIM (VATEUD/VATEUR κλπ), όσο και των εταιρειών/developers, με νέους ή αναβαθμισμένους προσομοιωτές (Prepar3D – P3D, Xplane) καθώς και με νέες κυκλοφορίες add-on αεροσκαφών και σκηνικών. Αυτό το ρεύμα εκτιμώ ότι θα συνεχιστεί και στο μέλλον και η virtual κοινότητά μας θα είναι παρούσα προσελκύοντας νέα μέλη. Όσον αφορά στα τελευταία, προσωπικά με ενδιαφέρει λιγότερο το απόλυτο νούμερο των νέων μελών. Πιο πολύ με ενδιαφέρει ο κόσμος που έρχεται στο hobby να έχει όρεξη να μάθει και να εμβαθύνει και τόσο το HvACC όσο και οι ελληνικές VAs μπορούν να παρέχουν αυτή την εμπειρία και γνώση.

     To (online) flight simming δεν είναι ένα απλό hobby ούτε ένα απλό παιχνίδι, αφού απαιτεί διαρκές διάβασμα και παρουσιάζει προκλήσεις που δεν υπάρχουν σε άλλα παιχνίδια στο PC. Δεν το «τερματίζεις» ποτέ και αυτή είναι και η μαγεία του!

 

     Pre-flight inspection πριν την παρέλαση της 8ης Νοεμβρίου 2014 στη Μυτιλήνη (SX-AAW, C172N Superhawk, Αερολέσχη Μυτιλήνης)Να ευχαριστήσουμε θερμά το Μίμη, για την παραχώρηση της συνέντευξης και να του ευχηθούμε ότι καλύτερο για το μέλλον και προσωπικά και ως Director του HvACC. Το Μίμη μπορείτε να τον βρείτε:

Email: mimis.simos[at]gmail.com
Google+: https://plus.google.com/u/0/+MimisSimos
Facebook: https://www.facebook.com/mimis.simos
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/dimitriossimos
Twitter: https://twitter.com/mimis_simos

 

 

Για το FlightSimmer.GR
  Γιάννης Ευαγγελινός   
  Παναγιώτης Νάστος